فروش ويژه بوراكس borax مهرگان شيمي

مهرگان شيمي فروش انواع مواد شيميايي صنعتي و خوراكي بصورت كلي(عمده )و خرد

فروش ويژه بوراكس borax مهرگان شيمي

۱۳ بازديد

بوراكس

•    اسم شيميايي : بوراكس
•    اسامي مترادف با بوراكس : بوره ، Borax، نمك اسيد بوريك ، سديم بورات ،  سديم تترا بورات ، دي سديم تترا بورات.
•    فرمول شيمياييNa2B4O7     10H2O .
•    درصد خلوص : بوراكس 99%.
•    شكل ظاهري : بوره (بوراكس) اصولا به شكل پودر سفيدي تشكيل شده  از بلورهاي نرم بي رنگ است كه به راحتي در آب حل مي شوند.بسته بندي بوراكس شامل كيسه هاي 25 يا 50 كيلويي گرانول است،  از رسيدن رطوبت و آب به بوراكس جلو گيري كرد. تا به هم نچسبند.
•    
بوراكس چيست ؟
 بوراكس پودري سفيد رنگ مي باشد كه تشكيل شده  از كريستال هاي نرم بي رنگ است كه به  به آساني  در آّب حل مي شود كه قابليت انحلال آن نيز بالاست. اين تركيب شيميايي داراي كاربردهاي فراوان وگوناگون بسياري هست و ماده تشكيل شده ي بسياري از شوينده ها شيميايي، مواد آرايشي و لعاب ها مي باشد. بوراكس همچنين در بيوشيمي براي ساختن محلول هاي بافري، به عنوان ماده تاخير انداز آتش ، تركيب ضد قارچ براي فايبرگلاس ها ، به عنوان فلاكس در متالوژي ، حفاظت هاي جاذب نوترون براي منابع راديواكتيو ، ماده شالوده در پخت و پز و به عنوان ماده اوليه براي تركيبات بورون ديگر به كار مي رود. در استخراج صنعتي معدن طلا روش استفاده از بوراكس گاهي اوقات به عنوان جايگزين به جاي جيوه سمي در پروسه استخراج طلا به كار مي رود.

تاريخچه بوراكس :
اصطلاح بوراكس به تعدادي مواد معدني مربوط و وابسته يا تركيبات شيميايي كه در محتوي آب كريستاله متفاوت اند داده مي شود ولي اصولا به دكا هيدرات ها اطلاق مي شود. بوراكس تجاري اصولا به صورت جزئي دهيدراته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.